Koud/warm kompres voorzien van eigen logo (min.50 stuks)

Het koud/warm kompres (8 x 17cm) beperkt zwelling en geeft locale pijnverlichting door koeling nà voor de huid belastende behandelingen, zoals elektrisch epileren, laseren of peelings.

minimaal 50 stuks

Eveneens bijzonder geschikt voor het koelen na cosmetische ingrepen, injectables en tandheelkundige behandelingen, maar ook bij blessures, verstuikingen, ontstekingen, (spier-)pijn, kiespijn en hoofdpijn, gewrichtsklachten, rugklachten, nekklachten en buikpijn kan het kompres verlichting geven.

De pijnlijke plek moet vaak koud of juist warm gehouden worden. Het kompres biedt een constante koude- of warmtewerking (tot 10 à 15 minuten). Het is flexibel, bijzonder gebruiksvriendelijk, gemakkelijk toe te passen en is bovendien geschikt voor hergebruik, dus duurzaam.

Besteladvies
Graag mailen naar info@impexdermatologie.nl :
   * het gewenste aantal kompressen (minimaal 50 stuks);
   * uw factuur- en uw verzendadres;
   * de gewenste afbeelding (uw bedrijfslogo, een foto en/of andere informatie) in jpg of pdf, bij voorkeur in een hoge resolutie.

Wij maken eerst een voorbeeld van uw etiket (6 x 13 cm) en mailen dat naar u, na uw goedkeuring wordt uw bestelling verwerkt. De levertijd is, meestal, binnen een week.
Voor meer informatie kunt u ons altijd bellen.

Wij hanteren de volgende staffelkortingen:
50 stuks                   1,10
100 stuks                 1,00
300 stuks                 0,95
500 stuks of meer  0,90
Prijzen zijn excl. BTW en verzendkosten.

Gebruiksaanwijzing

- Voor verkoeling het kompres voor langere tijd in de koelkast leggen, alvorens het te gebruiken;
- voor verwarming ca. 8 minuten in heet water (max. 80 C°) leggen;
- let op dat het kompres niet te koud of te heet is. Leg dan eventueel een (hand)doek tussen de huid en het kompres;
- niet gebruiken bij doorbloedingsproblemen.

Niet koken! Niet in de magnetron! Niet in de vriezer!