Euc. Onzuivere huid - DP HYDRA aanvull.verzachtende creme ZWARE ACNE

DermoPure HYDRA aanvullend verzachtende crème voor de zware acne huid (onder medicatie) is speciaal ontwikkeld om de uitgedroogde huid tijdens en na een (medische) acnebehandeling te verzachten, hydrateert intensief en vermindert roodheid

Een niet-vette hydraterende crème voor de acnegevoelige huid die de bijwerkingen van acnemedicatie verlicht. Het product bestaat uit een intens hydraterende, niet plakkerige formule die irritatie kalmeert, trekkerigheid vermindert en helpt de veeleisende onzuivere huid onder controle te houden.

Een van de bijwerkingen van acnemedicatie is dat het vaak een zeer droge huid veroorzaakt. Deze intens hydraterende, niet-vette crème verlicht deze symptomen. Ceramiden ondersteunen de beschermende barrière van de gezichtshuid en verminderen vochtverlies, SymSitive helpt irritaties zoals steken en branderigheid verlichten door ze direct bij de bron aan te pakken en Licochalcone A helpt roodheid en irritaties te verminderen. De formule helpt een veeleisende, onzuivere en acnegevoelige huid onder controle te houden. De huid voelt al na de eerste keer glad en soepel aan.

Bevat géén parfum.

Aqua, Glycerin, Panthenol, Isopropyl Palmitate, Squalane, Glyceryl Stearate Citrate, Behenyl Alcohol, Cetyl Alcohol, Hydrogenated Coco-Glycerides, Glycyrrhiza Inflata Root Extract, Ceramide NP, 4-t-Butylcyclohexanol (Trans-Isomer), Dimethicone, Pentylene Glycol, Carbomer, Trisodium EDTA, Sodium Hydroxide, Phenoxyethanol.