LRP - Lipikar Eczema MED

Medisch hulpmiddel voor het behandelen van de symptomen van eczeem zoals ontsteking, irritatie, jeuk, roodheid, ruwe en schilferige huid.

Verlicht snel, voedt, hydrateert en draagt bij aan een gezond microbioom van de huid. Geschikt voor baby’s, kinderen en volwassenen en voor gebruik op het gezicht, inclusief de oogleden, lichaam en handen. Zichtbaar resultaat in slechts 3 dagen. Zonder corticosteroïden en parfum.

Het nieuwe Endobioma ingrediënt verwijdert snel de bacteriën die eczeemontsteking veroorzaken zonder de rest van het huidmicrobioom te schaden, waardoor de symptomen van eczeem minder worden. Eczeem wordt verergerd door onbalans in het huidmicrobioom. 90% van de letsels bij Atopische Dermatitis-patiënten is gekoloniseerd door Staphylococcus Aureus (ontstekingsbacterie), 30% van de AD-patiënten hebben een superinfectie die behandeld moet worden.

KOEL BEWAREN ! Het product is tot 18 maanden na productie houdbaar, liefst koel bewaren, op kamertemperatuur tot 15 maanden houdbaar. Boven de 30 C wordt de werkzaamheid van het enzyme niet meer gegarandeerd.

Lipikar Eczema 3 days

Gebruiksaanwijzing

Breng twee tot drie keer daags aan op een ongeschonden huid.

Als routine voor een eczeem-gevoelige huid kan eerst de Lipikar Syndet AP+ worden gebruikt om de huid mild te reinigen. Deze douchecrème is geschikt voor een gevoelige huid van pasgeborenen, baby’s, kinderen en volwassenen. Vervolgens kan de Lipikar Eczema MED direct worden aangebracht op de eczeem plekken. De Lipikar Baume AP+M kan gebruikt worden als lipiden-aanvullende verzorging voor het gezicht en hele lichaam.

Aqua, Glycerin, Vaselinum album, Cera cetomacrogolis emulsificans, Paraffinum liquidum, Arginine HCl, Sodium chloride, Tromethamine, EndobiomaTM, Calcium chloride.